Alla inlägg den 16 juli 2014

Av amandisj - 16 juli 2014 21:55

Var ett tag sedan nu som vanligt praktiserar jag och har nu fått en ny introledare allt fungerar fin fint och jag börjar trivas bra! Kommit riktigt bra överens med en vilket är väldigt kul! Onsdag idag vilket betyder att det egentligen är Agility på kvällen men har varit så trött och inte mått riktigt bra idag så jag orkade faktiskt inte hör och häpna - första gången det händer! Alltså var det så bra att min äldsta syster kom med en sådan lysande ide' att vi skulle åka ner till stranden och kvälls-doppa oss för då blir det ändå att man gör något.
Det var så varmt i vattnet så till och med jag gick i! Hade Nova med mig också och hon var riktigt duktig och skötte sig galant! Frank var extra gosig och det skulle bara vara jag som skulle hjälpa honom och sitta bredvid honom kul att se den utvecklingen! Sen fick jag sådan lyx och blev bjuden på ett väldigt mysigt café/ restaurang och åt en jättegod kyckling och curryröra. :)
Har även städat idag bara badrummet kvar.
Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards